Pencuri : Mark Adam

Jangan tinggalkan auramu
Di sekelilingku
Ia membuat aku termimpi
Mimpikan kita
Jangan biarkan wangianmu
Mohon memahami
Ia melekat di hidung
Yang memenuhi
Di setiap sudut mindaku

Kan ku curi hatimu
Menyamun senyummu
Kan ku culik cintamu
Macam ku larikan lirikmu
Kau tak perasan aku suka mu
Dari dulu lagi
Kau simpan hatiku
Dari darjah satu (darjah satu)

Jangan senyum bila di depanku
Fokusku tergendala
Kau memaksa aku menutup mata
Tak sempat tutup telinga
Bila kau tertawa



Kan ku kembalinya padamu nanti
Bila kita berjanji
Tuk sehidup semati
Kan ku curi hatimu
Menyamun senyum mu
Kan ku culik cintamu
Macam ku larikan lirikmu



Kau tak perasan aku suka mu
Dari dulu lagi
Kau simpan hatiku
Dari darjah satu (darjah satu)
Dari darjah satu
Aku suka kamu

Comments

Popular posts from this blog

daily horoscope??

DAN BYRD - Boulevard